FAQ
Do kdy můžu vrátit nevyhovující zboží?
Zboží prosím odešlete do 14 dní od doby doručení objednávky. Registrovaní členové na geox.cz mají nárok na prodlouženou dobu vrácení do 60 dní. Vrácení zboží musí být čisté a nesmí jevit známky opotřebení. Více informací v Obchodních podmínkách.
Kam můžu vrátit zboží?
Přihlaste se do svého účtu nebo zadejte číslo objednávky a e-mail zde. Zboží doneste na prodejnu GEOX, s výjimkou prodejny Fashion Arena Prague Štěrboholy, nebo nám ho pošlete na náš centrální sklad: “VRATKA” Geox.cz, P3 Park, Osvobození 535, 273 03, Stochov (zboží v žádném případě neposílejte na dobírku!) Pro registrované zákazníky na geox.cz je možnost vrácení zdarma skrze Zásilkovnu. Vyberte si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky. Na přepážce řeknete kód, který najdete na vaší faktuře (kód pro bezplatné vrácení je uveden pouze na fakturách zákazníků, kteří jsou registrovanými členy geox.cz). Více o postupu vrácení na této stránce.
Vyměníte mi nevyhovující zboží za jiné?
Výměna zboží za jiné bohužel není možná, nabízíme pouze vrácení peněz za vrácené zboží. Budeme rádi, když si zboží objednáte v nové objednávce.
Za jak dlouho mi přijdou peníze za vrácené zboží?
Jakmile zboží obdržíme vždy se snažíme o co nejrychlejší vrácení peněz, nejpozději však do 14 dní.
Jak rychle odesíláte objednávku?
Veškeré zboží máme skladem a odesíláme obratem po obdržení objednávky a platby (v případě platby předem).
Pokud zvolím osobní odběr na prodejnách GEOX, musím před vyzkoušením zboží zaplatit?
Objednané zboží si při osobním odběru na prodejně zkoušet nemusíte, ale můžete. Zboží je však nutné uhradit při dokončení online objednávky předem. Není problém si objednat oblíbený kousek ve více velikostech, na prodejně si vše vyzkoušet a odnést si jen to, co vám bude sedět. Zbytek objednávky na místě vrátíte.
Mohu za objednávku zaplatit klasickým převodem?
Ano, ale pouze prostřednictvím systému elektronických plateb GoPay. Po vytvoření objednávky zvolte GoPay Rychlý bankovní převod. Více informací o platbách najdete zde.
Jak zjistím, že nákup proběhl správně?
Po provedení nákupu obdržíte e-mail s potvrzením objednávky.
Mohu zaplatit zboží až po vyzkoušení?
Zboží je potřeba uhradit při objednání předem. Není problém si objednat oblíbený kousek ve více velikostech, na prodejně si vše vyzkoušet a odnést si jen to, co vám bude sedět. Zbytek objednávky na místě vrátíte.