Reklamační řád
Potřebujete zboží reklamovat?
Vytiskněte a vyplňte jednoduchý reklamační formulář, přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím doneste na jednu z našich kamenných prodejen nebo zboží odešlete na adresu:
"REKLAMACE”
Geox.cz - US Distribution
Segro logistic park hala F
K dálnici 1394
Hostivice
253 01
(Zásilku neposílejte na dobírku)
Reklamované zboží nám prosím pošlete řádně zabalené proti poškození při přepravě a očistěte jej od případných nečistot. Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete balík s možností potvrzení odeslání. Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.
Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, ale budeme se snažit o co nejrychlejší vyřízení. O výsledku reklamačního řízení vás budeme informovat emailem. Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem.
Podrobnější informace k reklamaci naleznete v obchodních podmínkách.