Reklamační řád

Potřebujete zboží reklamovat? 

Vytiskněte a vyplňte jednoduchý reklamační formulář, přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím doneste na jednu z našich kamenných prodejen nebo zboží odešlete na adresu: 

"REKLAMACE” 

Geox.cz - US Distribution 
Segro logistic park hala F 
K dálnici 1394 
Hostivice 
253 01 

 

(Zásilku neposílejte na dobírku) 

Reklamované zboží nám prosím pošlete řádně zabalené proti poškození při přepravě a očistěte jej od případných nečistot. Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete balík s možností potvrzení odeslání. Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata. 

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, ale budeme se snažit o co nejrychlejší vyřízení. O výsledku reklamačního řízení vás budeme informovat emailem. Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem. 

Podrobnější informace k reklamaci naleznete v obchodních podmínkách