Online platby GoPay
Platební brána GoPay je systém vyvinutý pro internetové obchody. Zprostředkovává jednoduché, rychlé a bezpečné online platby. GoPay sdružuje platební metody většiny bank působících na českém trhu. Platební brána GoPay je provozovaná na základě povolení uděleného Českou národní bankou pro poskytování platebních služeb malého rozsahu a zároveň podléhá její stanovené kontrole.
-
George – rychlá online platba pro klienty České spořitelny.
-
MojePlatba – rychlá online platba pro klienty Komerční banky.
-
ČSOB – rychlá online platba pro klienty ČSOB.
-
Fio banka – rychlá online platba pro klienty Fio banky.
Průběh platby
Peníze jsou převedeny na účet prodejce během několika minut. Díky tomu může prodejce odeslat zboží rychleji. Bezpečnost transakce garantuje vaše banka, protože platba probíhá přímo ve vašem internetovém bankovnictví.
Po přihlášení do vašeho internetového bankovnictví vám bude předložen předvyplněný příkaz k úhradě obsahující všechny potřebné údaje k platbě, který stačí jen potvrdit.
Platba kartou online přes GoPay
Použití platebních karet VISA, MasterCard a Maestro je pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby. Pro platbu kartou na internetu musíte mít pro toto kartu aktivovanou – informujte se ve své bance.
Údaje ze své platební kartě předáváte přímo bance, nikoli prodejci. Nikdo ze zaměstnanců nemá přístup k údajům o vaší platební kartě.
Přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro.
Jak postupovat při platbě kartou?
V objednávkovém formuláři vyberte způsob platby – platební kartou. Po odeslání objednávky budete přesměrováni do platební brány, kde budete vyzváni k zadání údajů o vaší kartě:
-
číslo platební karty
-
datum ukončení platnosti karty
-
CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku vaší karty
Tyto údaje zadáváte přímo bance, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití Vaší platební karty subjektem, od kterého si zboží kupujete, a volného přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti.
Jak postupovat v případě problémů?
Pokud nám banka nepotvrdí platbu vaší kartou, může to být z následujících důvodů:
-
Údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně.
-
Na vaší kartě nemáte dostatek finančních prostředků.
-
Vyčerpali jste limit pro internetové transakce.
-
Vaši kartu nelze použít pro platbu na internetu - obraťte se na vaši banku a nechte si tento typ transakcí povolit.